tisdag 18 maj 2010

Hej hej .

Det var ett tag sen man skrev nu. Det är så mycket som händer runt om kring mig.
Jag har kommit fram till jag ska hoppa av skolan o börja söka jobb eller något istället , jag mår inte bra o jag är jävligt skoltrött jag har kämpat i 4 år nu och klara inte mer , har inte den orken längre och är inte lika stark som jag har varit. en gång i tiden hoppas jag blir starkare snart igen , bara få orken att leva i huvudtaget. Det är tur man har sina vänner och familj som finns där för en när man mår som dåligast, det är det jag döljer det oftast , ler o skrattar på utsidan men insidan ser inte lika vackert ut.

Jag skriver så ofta jag kan :)
Idag var jag på arbetsförmedlingen och sen var ute någon timma med vänner sen drog jag till dansträningen sen blev det att man gick till fritidsgården som vanligt :P:) Men jag o mina vänner är oftast ute och promenerar när vädret tillåter det , men men ska sova nu uppdaterar er imorgon när jag vaknar om vad som kanske händer imorgon , natti natti alla :)

// Izabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar