tisdag 20 april 2010

Hej hej.

Hur mår ni ? hoppas ni alla mår bra. Jag själv mår sådär , är så jävla trött på att bo hemma den dagen jag fyller 18 ska jag bara sticka hemifrån eller eftersom jag fyller så sent så blir det i början av 2011 jag flyttar skiter i vart men en sak är säkert ska iaf inte bo hemma.
Man tror att man ska kunna må bra hemma ? men man fan inte det, det är alltid är problem hemma , det är aldrig någon dag utan bråk. Är det inte hemma man ska må bra och känna sig fri?
Då jag känner att jag mår bra är när jag inte är hemma o när jag är med mina vänner, dom får en att tänka på annat o man gör saker så man slipper tänka på allt , när man är med sina vänner så släpper man allt och tänker vad som händer för den stunden å tar allt som det kommer.

// Izabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar